menu

flyeralarm.com
Totale gemiddelde

4.2/10

Kwaliteit ( 4.4 )
Levertijd ( 3.5 )
Prijs ( 5.7 )
Service ( 3.1 )

Tien jaar geleden begonnen als eenmanszaak, is Flyeralarm inmiddels uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende online drukkerijen in Europa. De eigen productie met ruim 1.500 medewerkers vindt plaats in Duitsland, rond de steden Würzburg en Dresden. Flyeralarm levert van flyer tot gebonden boek en een breed assortiment promotieartikelen. Dit alles tegen een faire prijs en in de beste kwaliteit. Er wordt veel met bureaus en intermediairs samengewerkt.

admin

AdresAmbyerstraat Noord 12 6225 EE Maastricht
Websiteflyeralarm

(11)

Tom
flyeralarm.com 9.3
Tevreden over prijs/kwaliteit en service

Ik bestel al een aantal maanden bij flyeralarm en ben heel tevreden over de geleverde producten en de service. Ik ben meestal op zoek naar de scherpste prijs en die vind ik er vaak. De gebruikersinterface is voor verbetering vatbaar, maar goed, dat is gewoon een kwestie van het in de vingers te krijgen. Na een tijd vind je blindelings je weg terug.
Heel tevreden.

Pluspunten
  • Scherpe prijs
  • Goede kwaliteit
Min-punten
  • Té breed aanbod
Geplaatst op 8 oktober 2019 17:22
Marleen
flyeralarm.com 8.3
eindelijk gevonden en nu gaat hij weg

Ik had eindelijk gevonden wat ik zocht. Een drukker die tegen een goede prijs mijn drukwerk maakt en waar ik voor advies even binnen kan lopen.

Ook de mogelijkheid mijn drukwerk aldaar af te halen indien nodig kwam mij wel goed uit.

Nu gaat de Store in Maastricht dicht per 1 oktober en kan ik weer opnieuw op zoek. De meeste drukkers kunnen namelijk niet tippen aan de prijzen die Flyeralarm hanteerd.

Pluspunten
  • prijs/ kwaliteit verhouding
  • service Store Maastricht
Min-punten
  • service callcenter
Geplaatst op 11 september 2018 15:16
Linde
flyeralarm.com 2.0
Late levering en slechte klantenservice

Een aantal jaar geleden kon je hier nog best wat bestellen. Maar inmiddels is de kwaliteit van de service tot het vriespunt gedaald en lopen bestellingen hopeloos de soep in. Bij een order waarvan de levertijd niet gehaald kon worden hebben wij elders een spoedbestelling moeten doen, dus dubbele kosten. Annuleren schijnt bij Flyeralarm niet te kunnen. Jammer; want de levering moest er op een bepaalde datum echt zijn. Na deze datum had het weinig zin meer. Uiteindelijk is de order in meedere delen en op verschillende data (bijna 2 weken te laat) geleverd op een verkeerd adres. Reclameren heeft weinig zin. Ik ben daar nu al weken mee bezig en kom niet verder dan een paar tientjes voor de tijd dat de order de laat is gekomen. Dat staat totaal niet in verhouding met de schade dat dit hele geintje gekost heeft. Klantenservice reageert niet of nauwelijks. Voor mij was dit de laatste keer bij Flyeralarm.

Pluspunten Geen pluspunten
Min-punten Geen minpunten
Geplaatst op 15 augustus 2017 12:17
T-Company
flyeralarm.com 1.0

Wij doen al enkele jaren zaken met Flyeralarm. Je leert pas een leverancier kennen als er een probleem ontstaat. Als er een klacht is krijg je de meeste rare verklaringen waarom ze het probleem niet oplossen zo ook in ons geval. Wij hebben zwarte visitekaartjes besteld waarvan de hoekjes loslieten. Uiteindelijk worden er nieuwe geleverd maar ipv de kleur zwart nu in donker grijs. Na veel op en neer mailen reageert Flyeralarm gewoon niet meer en hebben we tot op heden nog steeds niet de nieuwe en goede visitekaartjes ontvangen. Nogmaals Flyeralarm is voor ons een onbetrouwbare leverancier en bedenk u goed als u wilt bestellen bij Flyeralarm!!

Pluspunten
  • geen
  • geen
  • geen
Min-punten
  • fouten herstellen ze niet
Geplaatst op 15 juni 2017 15:24
John
flyeralarm.com 5.0

Voorheen goed drukwerk en strakke levertijden. De levertijden dwingen mij om voor een ander bedrijf te kiezen in het vervolg...

Pluspunten
  • Prijs
Min-punten
  • Levertijd
Geplaatst op 21 september 2016 19:54
Jeroen
flyeralarm.com 4.0

Flyeralarm is duidelijk uit zijn jasje aan het groeien. Enkele jaren geleden ging alles nog prima, maar nu gaat er van alles fout: levertijden worden niet gehaald, grote kleurverschillen, fout gesneden kaartjes, fout bedrukte enveloppen, enz.
Dat er iets fout kan gaan snap ik, maar de manier waarop Flyeralarm met klachten omgaat is echt bij de beesten af. Er wordt nooit dezelfde dag gereageerd en als je dan een reactie krijgt, is het een gebrekkig Nederlands sprekende vrouw, die altijd vertelt dat Flyeralarm geen enkele schuld heeft aan de fouten die zijn gemaakt.
Flyeralarm is goedkoop, maar daar heb je het wel mee gehad. Ga voor een beetje kwaliteit en gegarandeerde levertijden maar ergens anders naartoe, want dat is niet de sterkste kant van dit bedrijf.

Pluspunten
  • prijs
Min-punten
  • levertijden worden niet nageleefd
  • kwaliteit is vaak onder de maat
Geplaatst op 12 april 2016 21:44
Mariarader Vrundsjapskoer
flyeralarm.com 1.0

Tijdig een bestelling gedaan bij Flyeralarm welke op vrijdagochtend 29-05-2015 in hun bezit was.Bij een levertijd van 6 – 9 werkdagen zou het drukwerk dus uiterlijk donderdag 11 juni geleverd dienen te worden.
Op donderdag 11 juni nog niets vernomen en derhalve zelf contact opgenomen. Antwoord: ook zij vonden het lang duren en zouden een en ander checken. Hierover zouden wij vrijdagochtend worden teruggebeld.
Op donderdagavond hebben wij van UPS een bevestiging ontvangen dat de bestelling vrijdag in Maastricht geleverd zou worden.
Vrijdagochtend zijn wij niet teruggebeld door Flyeralarm. Hierop hebben wij in de middag zelf contact opgenomen. Ons werd medegedeeld dat de bestelling niet geleverd kon worden. Ophalen op een locatie in Duitsland was ook niet mogelijk.De bestelling scheen in een container van UPS te staan. Er kon niets aan worden gedaan. Hun klantenservice zou maandag rond 13:00uur terugbellen over een mogelijke oplossing.
Zelf hebben we nog contact gehad met UPS om via die weg bij het pakket te komen. Dit was ook via die weg helaas onmogelijk.
Daar deze bestelling boekjes voor ons jubileumconcert betrof, dat inmiddels had plaatsgevonden, zijn deze voor ons nu waardeloos. In deze boekjes stonden advertenties van sponsoren die hiervoor betaald hadden.Hiervoor hebben wij extra kosten moeten maken om deze nog voor het optreden te regelen.
Maandag rond 13:00 uur werden wij niet teruggebeld. Wederom hebben we zelf contact opgenomen. Hiervoor zijn excuses aangeboden en is een korting van 10% gegeven.
Er is simpelweg niet tijdig geleverd. We zitten nu met een levering “oud papier“ welke we uiteindelijk ook nog moesten betalen na aanmaning.
Ons advies: absoluut geen zaken mee doen.

Pluspunten Geen pluspunten
Min-punten
  • Communicatie
  • Levertijd
  • Afspraken nakomen
Geplaatst op 26 januari 2016 23:07
Ron
flyeralarm.com 4.0

Zodra er iets fout gaat, is er totaal geen oplossingsgerichte mentaliteit. Geen versnelde herproductie, geen meedenken. Alleen: bestel maar opnieuw en dien een klacht in. Wij betalen dan terug. Zelfs als de fout duidelijk aan de kant van Flyeralarm ligt. Schandalig. Geen ervaring met online drukkers? Blijf dan weg bij Flyeralarm.

Pluspunten
  • goedkoop
  • redelijk drukwerk
  • Veel keuze
Min-punten
  • After Sales zeer slecht
  • Website niet altijd handig
Geplaatst op 16 december 2015 13:14
Ray
flyeralarm.com 4.3

Verschrikkelijk bestelsysteem en afterservice.

Flyers geupload, na enkele afkeuringen volgt een goedkeuring, ik zie wat later dat de flyer niet juist is en druk op de optie verwijderen. Vervolgens zie ik een aangemaakte bestelling staan die met geen mogelijkheid te wijzigen of annuleren is zonder de order zelf te versturen.
Antwoord van de servicedesk: 'nee goedgekeurde bestanden zijn niet te verwijderen, alleen te overschrijven' en 'de order wordt na een uur automatisch verstuurd, u kunt niet op een bestelknop drukken.

Zet dan geen optie verwijderen als dat toch niet lukt en het lijkt mij een order aitomatisch verzenden zonder bevestiging is ook wat vreemd.

Alle flyers kunnen op voorhand al de container in. Waardeloos.

Pluspunten
  • prijs
Min-punten
  • slechte uploadmethode
  • beroerde service
Geplaatst op 22 juni 2015 09:43
Postma
flyeralarm.com 1.0

Divers drukwerk besteld, alles in één huisstijl. Groot kleurverschil tussen het briefpapier en de A4 enveloppen. Kleine enveloppen was de kleur wel goed. Volgens hun algemene voorwaarden kan enig kleurverschil voorkomen, moet je accepteren. Dus maar op eigen kosten nieuwe A4 enveloppen bijbesteld, toen was kleur goed.
Kwaliteit: erg dun, goedkoop papier. Niet geschikt voor zakelijke dienstverleners.
Midden in de doos met enveloppen aangetroffen: 3 enveloppen voor een ander bedrijf... Wie heeft er een paar van mij?
Levertijd langer dan toegezegd, en in veel deelleveranties.
Als je goede kwaliteit wilt, ga dan ergens anders heen! Ik ben door mijn grafisch ontwerper bij Flyeralarm terechtgekomen, volgende keer ga ik weer naar een gewone drukker.

Pluspunten Geen pluspunten
Min-punten
  • kleurverschil drukwerk
  • dun goedkoop papier
  • enkele enveloppen van een ander bedrijf tussen mijn drukwerk
Geplaatst op 15 maart 2015 14:47
alex
flyeralarm.com 6.3

Ik heb afgelopen jaar zeer slechte ervaringen gehad met drukwerk laten maken door Print Carrier.

Nu heb ik echter een drukker gevonden die wél goed drukwerk levert en deze ervaring wou ik even kwijt op dit forum.

Ik heb kort geleden folders laten drukken en die werden binnen de gestelde levertijd vlekkeloos afgeleverd bij mij thuis. Deze drukker vond ik op via Google met de term: drukkerij folders. Dit gaf als resultaat: flyreralarm.nl

Pluspunten Geen pluspunten
Min-punten Geen minpunten
Geplaatst op 6 juli 2014 14:41

Voeg je eigen eigen review toe